V říjnu minulého roku jsem zařadila do svého tréninkového plánu Power Building. Podstatou je střídání jednoho den s maximálním úsilím a druhého dne s dynamickým úsilím. V této době jsem do posilovny chodila poctivě 4-5krát týdně. Za cca 3 měsíce tréninku jsem si posunula hranice, zvýšila sílu u cílových cviků a zpevnila postavu. Osobně jsem moc spokojená.

U dřepů mi pomohla se vyhecovat dcera, taky mi byla nápomocna s jištěním. Dostaly jsme se obě na 80 kg při třech opakováních. Dřepy s velkou činkou na vodící liště mají výhodu lepší stabilizace a jištění právě při velkých váhách. Takže když cvičím sama, nemusím se bát, že mě činka přepere 🙂 Co se týká hloubky dřepů a techniky, zvolily jsme sumo s hloubkou na dotek zadkem lavičky. Teď se chci zaměřit na hluboké dřepy na šíři ramen.

U nohou ještě zůstanu. Dalším mylníkem je legpress, který se vyšplhal na 90kg závaží. Výpony na legpressu na 80 kg.

Zabrat mi dal také mrtvý tah. Začínala jsem s krátkou činkou a skončila s klasickou dlouhou a závažím 40 kg. Takže rovněž maximální spokojenost.

U bench pressu jsem se dostala na 20 kg, hezký, ale tady cítím velké rezervy.

Posunula jsem se i u dalších cviků, ale to jsou už jen drobnosti. V každém případě se Power Building vyplatil a jistojistě jej po čase opět zařadím do tréninkového plánu.